poniedziałek, 23 września 2013

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Jako miłośniczka blogów poświęconych urodzie i zdrowiu, postanowiłam stworzyć katalogów takich blogów. Moim zamysłem jest, aby stał się on miejscem, w którym każdym zainteresowany będzie mógł znaleźć wszystkie obecnie działające blogi urodowe wraz z informacjami o ich najnowszych postach.

Będę starała się aktualizować ten katalog jak najczęściej i dodawać zgłaszane przez Was blogi. Myślę, że dzięki niemu obie strony mogą zyskać korzyści - ja będę robiła to, co sprawia mi przyjemność, a Wy będziecie miały okazję zwiększyć popularność swojego bloga.

Nie chcąc wprowadzać zbędnego rozgardiaszu, postanowiłam stworzyć mały regulamin. Zależy mi, by w bazie znajdowały się blogi, które już jakiś czas działają, które nie zostaną szybko porzucone. Mam nadzieję, że nie urażę tym początkujących blogerek - przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by lada moment i Wasze blogi dołączyły do katalogu!

Oto jak prezentuje się wspomniany regulamin:

Do katalogu mogą zostać dodane blogi, które spełniają określone warunki:
1. Blog istnieje ponad miesiąc.
2. Na blogu znajduje się minimum 10 notek.
3. Liczba odwiedzin na blogu to minimum 1000.
4. Liczba obserwatorów - minimum 25.
5. Właścicielka bloga musi dodać w pasku bocznym banner odsyłający do katalogu.
6. Właścicielka bloga musi także dodać bloga z katalogiem do obserwowanych.

Informację z adresem blogów, które chcecie umieścić w katalogu proszę o przesyłanie na maila: blogiurodowe@gmail.com 

Mam nadzieję, że nie są to zbyt surowe wymogi. Mam nadzieję, że z czasem będziecie dołączać swoje piękne blogi do katalogu.

Pozdrawiam! :)

Banner do wstawienia na bloga:





10 komentarzy:

  1. hej
    dzięki za odwiedziny,
    jest mi bardzo miło
    juz dodaję blog do obserwowanych, wstawię baner
    i skrobię do Ciebie maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zaproszenie i chętnie się przyłączę:) za chwilę wstawię baner i piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially eating disorders and real life. Don't worry, u can translate my blog to your language on my webpage. Have a nice time :)! Andie xoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że spełniam prawie wszystkie warunki (poza obserwatorami) i nie mogę się dołączyć a z chęcią bym to uczyniła i spełniła pozostałe warunki. Mam nadzieję, że obserwatorzy lada dzień się pojawią i się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zajrzyj w wolnej chwili na mojego nowego bloga. Zapraszam serdecznie :)
    http://celestialcosa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy katalog,zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://sisilavender.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile trwa rozpatrywanie prośby o dodanie bloga do katalogu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Już wysyłam mejla,bo baner już wstawiony i obserwację już dałam :)
    Pozdrawiam Magdalena z
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń